به مابپیوندید
به مابپیوندید

 

اززبان حمیده جاهدین محمدی:

 

یک نفر هست که دوستم دارد

یک نفر هست که دوستش دارم

یک نفر که از ازل تا ابد با من بوده و خواهد بود

کسی که همیشه برای شنیدن حرف هایم اشتیاق دارد

 

نه رهایم می کند و نه تنهایم می گذارد

و احساس من نسبت به او

فراتر از تمام دوستت دارم های دنیاست .

او به من درس  وفاداری را آموخت ، ایستادگی و روشنگری آموخت

و من امروز می خواهم به سهم خودم آنچه را که آموخته ام  به او تقدیم کنم

در کلوب منتظرتان هستم

 خوشحال می شوم  به ما بپیوندید

اززبان من:

همون طورکه مژده ی این اتفاق روبهتون داده بودم گروه گادیست درحال شکل گیری هست ویک گروه هنروادبیات هست که یکی ازاعضای این گروه خانم حمیده جاهدین محمدی هستندوماروبه عضویت دراین گروه دعوت کرده ند.ادرس کلوب ایشون روبراتون میذارم امااگرمی خواهیددراین گروه عضو بشیدبایدابتدابه ادرسwww.cloob.comبریدوثبت نام کنید.بعدواردکلوب بشید وبه این ادرس برید.http://www.cloob.com/udf/goddeisteمن خودم ثبت نام کردم واولین کسی بودم که عضو شدم...امیدوارم شماروهم اونجازیارت کنم.منتظرهمه تونم.بخصوص دوستان خوبم.

 



[ شنبه 8 شهريور 1393 ] [ 1:10 ] [ maryam ] [ بازدید : 390 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
happy birth day (1394/12/27 )
again (1394/03/29 )
صلوات (1393/12/02 )
امید همکاری (1393/10/29 )
خـــــدا (1393/07/24 )
دعــــــا (1393/07/24 )
خـــــدا (1393/07/24 )